This post is also available in: English 简体中文 (Chinese (Simplified))

Microsoft Dynamics CRM di Malaysia

Memberikan pengalaman pelanggan yang sangat baik — Mengambil perkhidmatan anda sehingga takuk dengan menyepadukan Microsoft Dynamics CRM ke dalam lingkungan perniagaan anda

Untuk meningkatkan jualan asas, pelanggan anda dan membina hubungan pelanggan jangka panjang, anda perlu memberi tumpuan bagi menyampaikan pengalaman yang cemerlang kepada pelanggan; dan untuk itu, anda perlu meningkatkan khidmat pelanggan anda ke taraf yang tinggi. Ia adalah penting untuk melaksanakan tindakan dan strategi yang membantu anda bukan sahaja untuk membuat jualan bagi sekali tetapi mendapat sokongan pelanggan-pelanggan anda untuk seumur hidup. Jadi, kami di 3E perakaunan PLT Malaysia, amat mengesyorkan anda memasang Microsoft Dynamics CRM ke landskap IT anda.

 

Apakah yang dimaksudkan dengan Microsoft Dynamics CRM?

Microsoft Dynamics CRM bukanlah hanya sebuah aplikasi perniagaan tetapi sebuah penjana. Menggunakan semua amalan CRM terbaik, MS Dynamics CRM adalah penyelesaian yang muktamad yang direka untuk memaksimumkan hubungan pelanggan dengan yang sedia ada dan membangunkan hubungan yang kukuh dengan pelanggan-pelanggan baru.

MS Dynamics CRM akan memperkasakan kakitangan anda untuk memberikan khidmat pelanggan yang cemerlang dan memberi tanggapan yang baik dan berpanjangan ke atas setiap pelanggan.

Ia adalah satu platform yang canggih, kaya dengan ciri-ciri, dan mesra pengguna. Ia mempunyai potensi untuk memacu produktiviti jualan perniagaan anda dan meningkatkan keberkesanan pemasaran melalui BI (Risikan Perniagaan), pengurusan kempen dan wawasan sosial. Penyelesaian perniagaan bagi Pengurusan Perhubungan Pelanggan MS Dynamics terdapat di laman, di dalam Cloud dan juga dalam gabungan hibrid.

Menggunakan MS Dynamics CRM, tenaga jualan anda mampu menyesuaikan interaksi pelanggan dan membina hubungan perniagaan yang lebih mendalam dengan mereka. Anda boleh berkongsi maklumat pelanggan dengan setiap ahli pasukan anda melalui pelbagai saluran komunikasi, supaya sesiapa sahaja berinteraksi dengan pelanggan, mempunyai maklumat lengkap dan bersedia untuk memberikan pengalaman yang cemerlang kepada pelanggan.

 

Ciri-ciri yang menakjubkan dan Faedah-faedah MS Dynamics CRM – menonjol dari orang ramai

  1. Ia membolehkan pasukan anda untuk mengesan semua interaksi pelanggan dan menyimpan data
  2. Kongsi maklumat pelanggan di seluruh organisasi
  3. Mengintegrasikan ia dengan aplikasi dan program-program seperti MS Outlook, Office 365, BI Yammer, MS Power dan Skype dan memanfaatkan teknologi sedia ada dengan kemahiran pasukan anda.
  4. Gunakan maklumat pelanggan untuk memperolehi pandangan yang bernilai dan prospek yang berkelayakan.
  5. Mempertingkatkan perkhidmatan pelanggan.
  6. Jual dengan cepat dan berkesan bagi menikmati manfaat jualan dari MS Dynamics CRM seperti kefahaman sosial, pengurusan akaun, penjualan bersama dan analisis jualan.
  7. Membolehkan kakitangan anda untuk memperibadikan pengalaman pelanggan merentasi semua media seperti laman web, telefon dan platform media sosial dengan membawa maklumat pelanggan di hujung jari mereka melalui ciri-ciri seperti perkhidmatan berbilang saluran, USD (Kemudahan Perkhidmatan Penyatuan), pengetahuan, pengurusan kes perniagaan dan pangkalan pengetahuan.
  8. Memasarkan produk, perkhidmatan dan promosi dengan menggunakan ciri-ciri seperti pengurusan utama, pengurusan kempen, pemasaran sosial, pengurusan pemasaran sumber dan menilai kejayaan kempen ini menggunakan ciri-ciri analisis pemasaran. Rancang, melaksanakan dan mengukur kejayaan kempen pemasaran anda dari saat ia bermula hingga saat ianya berakhir.

Kami menawarkan perkhidmatan MS Dynamics CRM dengan kerjasama rakan sekutu kami. Hubungi kami untuk memanangi kesetiaan pelanggan-pelanggan anda dan menyaksikan jualan anda melambung.